Understanding the value of customer service, and being able to measure that value, will empower you ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Establishing the right metrics to support effective customer service requires a solid understanding ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Customer service leadership is an exciting responsibility-and it's never been more important. Fast-e ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Do you work in a contact center? This course introduces contact center and service desk employees to ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Customer service strategy can mean many different things. Quality standards ensure your team provide ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Given fast-evolving customer expectations, every organization needs an effective customer service st ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Customer contact centers face a number of new developments: more channels, higher levels of complexi ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
"Customer service" can mean many different things, but there are unifying principles across all cust ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Learn why customer advocacy is important, how to develop employees who are customer advocates, and h ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Your customers have so much they want to tell you. When you put their insights to good use, everyone ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar
Knowing how to motivate a customer service team is more important than ever, given the pace of chang ...
Im Bestand seit: 02.12.2021
Verfügbar